Bilgi Forum


 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKayıt OlGiriş yap
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
En son konular
» fiber internet ya da adsl?
Çarş. Tem. 03, 2013 4:12 am tarafından 7200

» okçuluk hakkında tavsiye?
Çarş. Tem. 03, 2013 4:07 am tarafından 7200

» Ramazan
Ptsi Ağus. 13, 2012 12:25 am tarafından bilgi küpü

» kamyon oyunları
Çarş. Ara. 14, 2011 12:11 am tarafından arabaoyunu

» kamyon oyunları
Çarş. Ara. 14, 2011 12:11 am tarafından arabaoyunu

» araba yarışı
Çarş. Ara. 14, 2011 12:09 am tarafından arabaoyunu

» araba oyunu oynama
Çarş. Ara. 14, 2011 12:06 am tarafından arabaoyunu

» Süper jip oyunu
Çarş. Ara. 14, 2011 12:04 am tarafından arabaoyunu

» takside öpüşme oyunu
Paz Ağus. 28, 2011 10:29 pm tarafından yupti

Menü
Forum
Portal
Özel Mesajlar
Sık Kullanılanlara Ekle

Paylaş | 
 

 para para para!!!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
kara şimşek
Süper Üye
Süper Üye
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 770
Yaş : 27
Nerden : malatya
Kayıt tarihi : 21/09/08

MesajKonu: para para para!!!   Salı Şub. 16, 2010 8:42 pm

aha parayı buldum lan.
+ o benim kaybettiğim para lan geri ver!
- hadi ordan lan bunu daha yeni keşfettim ben!


- sayın lidya halkı uzun çalışmalarımız sonucunda söz verdiğimiz gibi parayı bulduk
halk: peki ne işe yarayacak kralım?
- artık her şey paralı olacak yol su elektrik ekmek vs vs...
halk: kral eben var mı?


- abi benim canım sıkıldı hadi bişiler bulalım!
- ne bulcaz lan?
- ne bilim abi parayı bulalım mesela...
- bi git ya parayı kim kaybetmişte biz buluyoz!!


- allah rızası için bi ekmek parası...
- para mı? o ne lan?
- ya bırak gözünün yağını yiyim, ayak yapma. dün para diye bişi icat etmişiniz.


- ya düşündüm de arkadaşlar düğünlerde hep tekerlek , tas, kova filan topluyoz bu tür hediyeler çok yobazca...
+ ee napalım?
- onların yerine başka bişey verelim, yükte hafif pahada ağır olsun.
+ paha mı ?
++ hayır pata dedi.
+++ hayır hayır para dedi.
herkes birden: evet para dedi.
paraa!!!


- olm parayı icat ettim nan!
- ha yaşa be abi, biraz borç versene bana!..


* Ne düşünüyon öölee?
- Parayı buldum da..
* eeee??
- Karar veremiyorum altın mı alsam, dolara mı yatırsam??


* Bak parayı buldum..
* Ver bakiim sahte mi??


* Bak parayı buldum..
* Şerefsizim aklıma gelmişti...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.muziginodaklanmayeri.azbuz.com
 
para para para!!!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Nasıl para kazanılır ve acaba nasıl harcanmalı...
» Para kazanmak
» Coins para altın vb. şeyler eklemek
» Cüzdan (Para Sistemi) Yardım! Acil!
» Arkadaşlar Para Sistemi!!!!

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Bilgi Forum :: Düşünce Dünyası :: Komik şeyler / Eglence/Mizah/Geyik-
Buraya geçin: